onsdag 10 november 2010

På gång igen!

Idag är det dax igen att fortsätta vibrationsträningen på Biokarma. Det ska bli extra trevligt eftersom en av mina goa vänner hänger med och hennes dotter likaså.  Sen den 1 september har mina lår blivit 5 cm mindre i omkrets och det är träning 2 ggr i veckan som gjort det. Känns bara för gott! Och lätt att dra igång igen när jag ser resultat. 
Efter träningen så bär det nog av till barnbarnet för att gosa lite med honom, för inatt skall han sova på sjukhus för att se om hans halsmandlar behöver opereras bort. En extra kram av mormor kanske kan behövas inför nattens uppgift. Eller är det mormor som behöver en kram??

Bra eller inte, jag vet inte just nu. Men min far har idag fått reda på att han skall flytta i nästa vecka!!! Och till mig ringde det snabbt och frågade när kan du komma och fixa hans lgh!!!! Jag ser bara sopsäckar framför mig när jag tänker på det, det var ju inte så länge sedan jag tömde hans lgh. (se tidigare blogg) Inom 2 veckor har jag lovat att se till att det skall lösa sig på något vis...vet inte hur vill jag lova!!!!

"Sök inte efter alla fel, sök efter en bättre lösning"

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar