fredag 5 november 2010

Jo jag lever!

Som ni kanske har märkt så tränar jag vidare på dessa 3 ord som jag gav mig själv i läxa. Och då blir det ju mindre inlägg också.

Ett livstecken från mig kommer här! 

Det går ganska bra tycker jag själv. Det kan ju också bero på att jag har jobbat ganska mycket på sistone så jag är lite sliten. Och lägger ingen skuld på mig för det för det är ju mitt egna val. Eller envis, ja vet inte just nu vad som stämmer bäst.

Men det är mycket glädje också, i nästa vecka är det 10 år sedan jag gjorde min Gastric Bypas och vet ni jag har nu endast 2,5 kg kvar till den vikt som jag sa att jag skulle ha som mål i mitt liv. 68 kg. Nu är ju jag ganska lång så det kanske räcker med 70 kg  för jag vill ju inte se sjuk ut...Jag bara älskar livet när det går min väg. Men det är ju inte alltid det är så.

Återkommer snart med mera liv. För nu väntar jobb resten av helgen..

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar