torsdag 11 november 2010

Utbildningsseminarium av Fetmakirurgi!

Det har jag varit på idag. Jag har varit och lyssnat på Dr Göran Lundegårdh som  informerat om verksamheten på Sophiahemmet. Det var där jag gjorde min Gastric Bypass den 2 november 2000 och det var Göran som gjorde min operation. Göran har delat med sig av sin erfarenhet som han fått genom de år han opererat.
Vad som krävs för att få bästa tänkbara resultat.
Lars Sjöström Professor vid medicinklinken, Sahlgrenska Universitetssjukhuset var också på plats. Också en intressant person att lyssna på.
Innan dagen är slut så kan ni få se mig på TV och höra mig på radio. Jag har tillsammans med Dr Göran Lundegårdh blivit intervjuad för radion 103,3. Och ett inslag i kväll på ABC kl 19,15 med mig utifrån att jag är en av deras patienter. Jag känner mig så hedrad som fått möjligheten att delat i denna dag. Bägge dessa fantastiska män har gett mig ett ännu större perspektiv på vad jag har gjort med mitt liv.

Minskad vikt = Ökad livskvalitet på så många vis.

"Det finns bara en verklig framgång - att kunna tillbringa sitt liv på det sätt man själv vill"


Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar