tisdag 12 oktober 2010

Även tystnaden kan tala!

Det har ju varit ganska tyst här i nästan 1 vecka. Undra vad som är "orsaken" till det! Det kan man ju undra..
Jag var ju på Sanna Edhins föreläsning som handlade om att finna sin energikod, och sen blir det bara tomt. Men även tystnaden kan tala vill jag lova. För sen vi sågs sist så har det hänt så många positiva saker i mitt liv. Tänkte berätta lite av allt som hänt både STORT & smått:

  • 2 Fantastiska dagar på min utbildning till alkoholrådgivare
  • Samarbete med Paulun´s Näringscenter
  • Strålat samman med personer som jag varit på väg att kontakta
  • Missat min sons namnsdag i virrvarret, är något som vi alltid firat, viktig dag!
  • Tack vare att jag har planerat in träning i kalendern så har jag gjort det åxå!
  • Hela helgen har jag umgåtts med härliga kunder som var köpsugna
  • Middag & bus med mitt goa barnbarn - han é bäst
  • Plockat ur storlek 42 ur garderoben, passade visst inte längre
  • Under "fliken" produkter finns nu 2 färdiga aktiviteter
  • Möblerat om -  ja snart hela lägenheten
  • Packat upp massor med intressanta produkter som jag snart publicerar på sidan
  • Varit på möten & bokat in nya möten

Ja, tyst har jag inte varit i veckan utan full med energi som jag lagt på massor med härliga saker som jag kommer att ta med mig in i min framtid.

För att orka med alla dessa aktiviteter är jag noga med vad jag äter. Det är inget halvbra utan helbra som jag stoppar i min mun. Och det är planering o storkok som räddar mig i sådana situationer. Klart att plocka fram från frysen eller mycket i kylen. Till denna vecka gjorde jag rotsaker i ugn som jag varvat med köttfärsbiffar, kyckling, lax. Ja vet att jag sover för lite just nu. Men har en väl genomtänkt plan på hur jag skall kunna umgås MER med  JOHN BLUND.

"Chanser i livet får man inte - dom tar man"

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar