onsdag 6 oktober 2010

Energin på topp!

Det har varit en kanon dag idag på många olika vis. Trevligt lunchmöte med massa inspiration. Härliga meddelanden på telefonen. Det är verkligen spännande hur man kan få till det. Nytt inspirerande möte med härlig vän i stan och nyttig middag...

Sedan bar det av till Sveavägen 41. Dagens stora höjdpunkt. Att åter igen få  lyssna till en av mina stora förebilder Sanna Edhin. Det är verkligen så sant det Sanna förmedlar.Kvällens föreläsning "Finn din energikod" - få ett rikt, lyckligt och självläkande liv.
Jag kan verkligen understyrka att Sannas böcker ger ett rikare liv. Sanna:s böcker är en stor del av min personliga resa att finna styrka och inspiration att gå vidare.
TACK för en fantastisk kväll.
Nu väntar en varm dusch. Sedan kryper jag ner i sängen med min nya bok......

Att förändra sitt liv tar tid & låt det få göra det! Men vänta inte för länge innan du börjar förändra. Vi lever ju bara en gång.

Liv i nuet!


Susilull & dröm vackert/ Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar