lördag 2 oktober 2010

Full rulle!

Tänkte berätta för dig att det är full rulle med alla möjliga aktiviteter. Jag har fått stuva om en hel del i mitt liv efter beskedet att jag kom in på Alkoholrådgivare utbildningen. Men allt är ju positivt...så då blir det nästan som att det smittar av sig till människor i min närvaro. De som är drabbade att ändra om mina scheman tex. Ni är bara för underbara, ja jag säger ni eftersom jag har ett par arbetsledare på mina uppdrag...

I går var det 1 månad sedan jag började vibrationsträna. Jag mätte mig innan jag började och i går igen. Det har gett ett utmärkt resultat som jag delar av mig till dig. Jag har inte ändrat min kost eller något annat under denna tid, bara kopplat på 2 träningar i veckan. Det får fortsätta så i 1 månad till. Från november ska jag öka upp ytterliggare på träningen...

  • Midja 87cm/86cm
  • Bröst 90cm/87cm
  • Lår 60cm/57cm
  • Stuss 104 cm/102cm
Så skönt för byxorna är rätt rymliga i benen numera och mer skall de bli...men jag efterlyser ju muskler i min kropp på ett helt annat sätt än jag har haft tidigare. Det kan ibland kännas som allt fett jag gick och bar på var som en slags korsett/stöd. Men det är ju bättre med denna kropp och träna upp den skata men säkert. Kan jag tycka.

"Kvalitet är att göra vanliga ting, ovanligt bra"

Middag idag den var helt underbar för runt bordet satt både  mina barn och mitt barnbarn. Kyckling taco med alla möjliga tillbehör blev det.. 

Ha en trevlig kväll du med, Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar