tisdag 3 maj 2011

Kokbok för nybörjare....


Som du alla redan kanske har sett så har jag lite smått och gott att erbjuda mina kunder...Inte bara kurser & individ rådgivning i kost/hälsa... Jag erbjuda ett antal böcker dessutom...Som utbildad kostrådgivare hos Paulun´s närigscenter så har jag ett samarbete med dem...Att  distribuera en dela av deras böcker till? Ja just DIG som tycker att det är svårt att laga god och nyttig mat..tex. Vill göra en förändring i köket men har idé torka..Då har jag lösningen i denna bok...Den perfekta Nybörjarmaten...


Priset för boken är 99:- Just nu! ord pris 249:-

Referenser som jag fått av de som köpt boken är massor med positiva ord så som...det var verkligen lätt och gott att följa dessa recept... 


Tveka inte att höra av dig...


Ha en skön dag! Fast det snöar...men ovan molnen finns alltid SOLEN..


Lev väl//Mia

Länk till boksidan hos mig.....http://www.levdittliv.se/p/boktips.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar