tisdag 3 maj 2011

Morgon stunden..

Det är en jätte viktig dela av dagen morgon stunden..Uppe föra de andra ... få tid till egna reflektioner....Sortera sina tankar och Sätta sig i rätt tillstånd.....För vad dagen skall ge mig tillbaks.... Affirmera mera...
Jag får ofta frågan "Vad går du på"?? De finns en del svar på den fråga som tex. Dels viljan och motivationen att leva här och NU och vara i ett sådant tillstånd att det är värt att "SMITTAS AV" så går mina tankar.....

Nu på morgonen sitter jag med en god kaffe kopp vid mig....jag brukar i regel vara ute och gå just NU...Men idag tar jag min morgon runda i samband med att jag startar upp dagen med ett morgon möte på Bizmakbiz. se länk...http://www.bizmakebiz.se/AboutUs.aspx..  Gruppen den heter FRAMGÅNGSVERKET!  Ja de hörs ju på namnet vad som händer där...Framgång via Nätverksträffar & Nätverksmarknadsföring...Ge referenser & Få referenser...
Är du nyfiken och vill veta mera???? Följ med som gäst vid tillfälle...

Nu ska jag packa träningsväskan .......för efter morgon träffen har jag ett bokat  Träningspass på VIBRATIONSPLATTAN...gud va jag längtar till den stunden åxå...

Var nu rädd om dig..Dagen har precis startat...//Kram Mia

4 kommentarer:

  1. Härligt inlägg, verkligen en energi kick, du skriver väldigt inspirerande måste jag säga :)) imorgon ska jag ta en låång rask härlig promenad :))
    kram kram Marie

    SvaraRadera
  2. Bra Marie med lååånga raska promenader...man får mycket uträttat då...SÅ glad & inspirerad jag blir av dina vackra ord..."jag inspirerar"...Men då har jag ju lyckats...Tacktack...

    Dröm sött - Kramiz Mia

    SvaraRadera
  3. Trevligt att träffa dig på Frukostmötet. Jag håller med Marie, du inspirerar och ger energi :)

    Hoppas att du får en superhärlig dag.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  4. Tack det samma Linda..trevligt o ses igen..

    Trevliga ord om min energi....man blir ju som dom man umgås med....Ni är ju åxå energisprutor...

    Önskar dig en fin dag!
    kram Mia

    SvaraRadera