fredag 31 december 2010

Gott Nytt År!


Ja så har då årets sista dag kommit. En riktigt kall dag utanför fönstret -10 g med en klar blå himmel.
 En resumé av året som gott, ja kan bara säga att det har varit mycket intressant. Jag har tagit stora beslut. Sett gamla dörrar stängas och nya dörrar öppnas. Jag ser med stora öppna ögon fram mot det nya året som väntar 2011. Välkommen!!

Så var de det här med nyårslöften. Har funderat ett tag på hur det skulle vara att ha ett sådant. Vilket jag aldrig har haft. Men ska man förändra så kan det ju vara dax att göra det även här! 
Så mitt Nyårslöfte till mig själv är.  
Gör det som behöver göras på en gång. Inte lägga på hög!! Ja nu är det sagt så det är bar axla den utmaningen för nästa ÅR. 

Idag skall jag vara hemma ta det lugnt en vända till tvättstugan blir det. Kvällen kommer jag att tillbringa med barnbarnet...mysigt.. vi ska äta kycklingtaco även morbror finns runt bordet. Min dotter jobbar från 16 idag fram till söndag em. Så då blir det mycket mys med den lilla i helgen...De är ju för gott med små busungar.

Jag vill med dessa ord önska ER alla 

ETT GOTT NYTT FANTASTISKT ÅR
2011!


Kram Mia

PS. Vad skall du göra ikväll?
Har du något nyårslöfte? Det är alltid kul och höra vad andra hittar på. DS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar