söndag 5 september 2010

48 sopsäckar!

Hej alla! Jag vill bara säga att det är kul att så många verkar hitta hit och följa min nyfödda blogg som sakta men säkert börjar ta form. Allt detta är väldigt nytt för mig men jag lär mig i rasande fart.

Att börja twittra, facebook'a och blogga är ännu ett frö till förvåning för dem i min omgivning, särskilt min familj som har svårt att tro att jag ska göra samma sak som blondinbella, kissie, kenza och alla de där småtjejerna ;) Nu ska jag ju inte göra riktigt samma sak men det hoppas att besökarna hit har förstått :)

De senaste dagarna har vart fyllda med att hjälpa min pappa flytta och rensa ut hans lägenhet.. 48 sopsäckar köpte jag! Hoppas det räcker ;) Skönt att få saker och ting överstökade.

Håll utkik nu i dagarna då lite mer innehåll kommer att dyka upp, t.ex. "min story" samt information om erbjudanden o dyl.

Ha det bra så länge så hörs vi snart!
Kram Mia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar