måndag 27 september 2010

Tjoho va det händer!

Kanon dag med massa möten hit och dit!
Började dagen med en 30 minuters promenad i rask takt. Sen frukost som innehöll 2 knäcka bröd med groddar och kalkon med  kaffe till. Fixat och donat med mail i massor. Hemsidan växer sakta men säker fram, just nu är det fokus på produkt fliken.

Ger mig iväg med packad väska mot city. Snubblar in på Vibrationsträning ett pass på 30 min, är inne på min 4:e vecka så på fredag är det dax att mätas igen. Det känns på kläderna att något har hänt..ska bli såååå spännande att få se måttbandets siffror.  
Lunchen blev en liten Sushi.

Sen bar det av till Pauluns Näringscenter för workshop med ett härligt gäng kostrådgivare & Martin Brunnberg som höll i utbildningen. En riktig inspirations källa.  Vilket härligt forum det blev, med massor av inspiration. Tack för att ni delade med er så ödmjukt. Mätning med BOD POD en apparat som mäter Kroppsfett/Fettri massa. De var inget tokigt resultat denna gång, känner mig rätt nöjd. 

O mitt i alltihopa ringer telefonen och jag får kasta om hela min morgon dag för jag skall på en intervju.. Jag nyper mig i armen för att kolla om jag drömmer....det är flyt just nu. Kan det ha något med min inställning till livet eller är det bara tur att det rinner på så härligt?

Middagen ja det har jag ätit! Grönsaker i pannan med bacon och pasta blev det idag.

"Kunskap utan aktivitet är värdelöst vetande"

Kram  Mia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar