tisdag 28 september 2010

Hur kan det bli...

Så härligt?? Ja det kan man kanske undra. Jag har ju under ganska många år arbetat med MÅL-PLAN-PLANERING i mitt liv, men det har ju liksom inte riktigt blivit som jag har velat tidigare. Suddigt och så har jag ju inte kommit ända fram, utan saker runt mig har fått styra o ställa. Och det beror på lite olika faktorer som tex:

  • Otydliga mål
  • Inte riktigt vetat "mitt VARFÖR"
  • Varit rädd för att lyckas
  • Inte riktigt trott på mig själv
  • Gett av min tid till andra
  • Satt mig själv sist
Men du som läser detta och vill lyckas med det DU vill i ditt liv, gör då inte samma misstag som jag gjorde tidigare i mitt liv. Börja äta bättre på måndag, ja det gör jag i morgon, händer inte mig, ja ja jag ska sen. Så här var det för mig när barnen var små och min ork inte var på topp, jag orkade inte fatta att det var ju mitt liv som passerade på något vis.

Nu känns det som en röd matta är utlagd och jag går framåt på den. Jag har tydliga MÅL. Där jag knyter härliga intressanta samarbetspartner till mig av olika slag.( ska berätta snart). Och igår nöp jag mig i armen när det ringde om intervju!!! idag var jag på intervjuen...och det var jag som fick platsen, de känns ju för gott!!! Nu återstår ju bara resten att lösa.

"Lev idag i morgon kan det vara för sent"


Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar