torsdag 9 september 2010

Produktsidan på gång!!

Känns riktigt bra att se Produktsidan växa fram! Där kommer finnas både stort o smått som kan hjälpa dig till ett hälsosammare & roligare liv!

Jag kollade på Biggest Loser  i veckan och jag kan lova att det väckte mycket känslor i mig. På många olika sätt!

Jag kunde identifiera mig i mitt gamla jag på många områden:

Vem ägde problemet till min fd övervikt??  Jo det var ju jag. Men det var inte helt självklart för mig då att ansvaret låg på mig.

När jag hittade mitt "VARFÖR"  i mitt sätt att äta o leva blev det ju enklare att göra något åt saken.
-Ledsen, glad, ensam, osynlig......jag tror det finns många anledningar som gör att det leder till ett slags överätande och under stimulans.

Att åka ut ur tävlingen kan som sagt upplevas jobbigt...men det är säkerligen ett uppvaknande som kommer leda till något bra och tydligt i att det kan vara andra behov som är boven i dramat...

"Det enda du kan förändra är dig själv - och därigenom förändras även din omgivning"

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar