torsdag 16 september 2010

Inte en helt vanlig dag!

Vaknade på småtimmarna och hörde regnet vräka ner. Somnade inte om utan började "jobba" istället. Med planering och mål med mitt liv...gick till slut upp och fixade mig åt lite frukost sen packade jag väskan och tog min morgon promenad på väg till jobbet. Jag har ju lite olika uppdrag idag har jag varit på kontoret..

Lunchdax,,kanon bra hade då bokat tid för 30 min vibrationsträning, himla händigt sätt att få resultat på, har krymt ihop något sen jag startade med denna träning och jag mår kanon. Tillbaks till jobbet mycket papper åt olika håll...ordning och reda..
Efter jobbet var det dax för investerings träff...fick en stund där i mellan och då köpte jag botsen som jag spanat in på morgonen, beiga med lite nitar!

Investerings träffen var en kanon kick..tack alla för att ni delar med er av de goda, att hitta smarta sätt att få pengar att jobba..och att ni är dom ni är. tusen tack...Ja nu börjar ögat bli trött, men halv springer till tåget för nästa utmaning och det är att lära sig allt om hur datorer fungerar, ja lovar att det blir många skratt sent om kvällarna just nu när jag går denna grymma kurs med min fantastiske "lärare" han har tålamod han..

Tänk om alla dagar såg ut så här......häftigt med tillväxt..

" lyfter man huvudet högt nog, ser man inga gränser"

Kram & sov gott! Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar