tisdag 15 februari 2011

16 Februari!

Inte vilken dag som helst..denna dag!! Jag kanske borde ha STORA myror i magen?? Jo men visst har jag det...Jag vaknar med rejäl träningsvärk...har tränat både måndag & tisdag på vibrationsplattan ca 40 min.per pass.http://www.biokarma.se/content.php?page=2. Det är både skönt & effektivt. Så har jag ju mina rundor varje dag dessutom...
 Ja detta hände igår hyllorna rasade när de bilade golvet... Efter 7 timmar hade de inblandade åxå bestämt vem som skulle städa!!! Inte jag i varje fall...Det ordnades av andra...resten ? ja det återstår o se vem & vad...
En hög med ny strykna kläder....ja innan de som städade kom hade jag fixat till kläder...de låg släta o fina runt stolsryggen...ibland går det för fort när det blir "väldigt många kockar i soppan" det är väl inte så märkvärdigt med det kan tyckas men kläderna var ju förberedda inför dagens evenemang!!!! Jag skall bli fotograferad för kommande reportage...återkommer med mer information snart!!!! Kan ju avslöja att jag var rejält irriterad....Men som sagt vad gör det om 100-År... Nu hänger det på galgar och är släta igen!

Till frukost idag blev det en Modifast på stående fot.......Nu ska jag ta min lilla disk balja o gå o diska..

Hörs snart igen//Mia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar