onsdag 9 februari 2011

Öka tempot!

Ja just det! Öka TEMPOT inte i allt... för jag behöver vila/pausa på olika sätt...ÖKAR TEMPOT på träningen på vibrationsplattan från nästa vecka gäller 3 pass per vecka.Det  går ju mot våren så det gäller ju att börja i tid om de resultat jag vill ha till sommaren med min uppbyggnad av muskler skall komma till sin rätt i min kropp!!!!!!!!!!!!!!!!...inbokat o klart....Sen behöver jag vila på olika sätt...Sätta på paus. Och hur lätt är det??? Jobbar med det...Men idag har jag fått en del ?-tecken klara så där kan jag faktiskt nu pausa...
SÅ SKÖNT, TACK FÖR DET...

Att leva i denna organisation! bra förklaring idag av en vän..Du bor ju i tält nu Mia fast det är i din lägenhet????du bor primitivt ja helt klart....Det här kan vara en problematik för mig. Att hålla mig på banan. Vad gäller mat tex, att jag inte tappar mitt "förstånd" och låter någon annan börja tröst äta..(rösten som ibland kommer). Men med siktet inställt i rätt riktning och med de rätta glasögonen på så skall det mycket till innan jag tar en avtagsväg....Att påminna sig själv är aldrig fel...
Till lunch idag blev det massor av skinka grönsaker och mörkt bröd..
Ja till middag blir det Doggy Bag.....längtar redan......

Hörs & hörs //Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar