söndag 6 februari 2011

Energi ja visst...

Det här är sista kartongen ja jag säger sista....Och om det inte passar de som tar över mitt hem i morgon,,,då får de göra resten, nu är det nog med kartonger för en stund........
Att vakna med massa energi i kroppen är ju för skönt. ....I Går kväll var jag på middag. Träffade ett sådant härligt gäng med kraftfulla kvinnor. Vi åt kanon god Lax i ugn  grönsaker och klyftpotatis...mellan tuggorna så var det ett utbyte av livets med och motgångar. Tankar och synen på våra liv. Att träffa nya härliga kontakter med samma tankar om vårt vuxna liv...härligt...det var nog kvällen som var anledningen till den ENERGI jag har haft med mig idag...Ja HELA dagen....
Packar ju inte bara kartonger. Utan även väskor!!! Som jag avslöjade för någon dag sedan så bär det av till Sälen....inom en snar framtid.. Klev in på STADIUM i går på Globen kollade runt bland kvarvarande skidkläder....Med mig ut hade jag det som är på bilden på mig. Mössa, skidjacka och byxor...ja det här kommer bli mitt livs resa känner jag...
Det gäller ju att göra varje dag till den bästa. Så ett fin träff med härliga goa vänner i stan blev av idag..Och sist men inte minst Middagen avnjöt jag hemma hos min goa dotter och lilla barnbarnet...En glad kille som skulle ha kramkalas när jag var på väg hem...det slutade med att vi båda låg på golvet och skrattade. Kan det bli bättre?????? För att ligga på golvet på det viset fick aldrig mina barn göra med sin mamma...jag var helt klart för otymplig..

"I morgon är en annan dag"


Tjing Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar