lördag 26 februari 2011

Munken som sålde sin Ferrari...

Denna bok har jag plockat fram flera gånger och börjat läsa...sist jag började var jag på Cypern...på en resa för att tanka kraft och energi. Jag öppnade boken började läsa men insåg då att det är för mycket..som pågår..Det var nu ca 1½ år sen den gången...Nu har boken ramlat ur bokhyllan flera gånger den sista tiden. Jag tar det som att den vill bli läst av mig nu...jag är REDO...


Kan så vara...för en resa både på utsidan & insidan pågår för fullt.....

"Det är en lysande berättelse om att uppfylla sina drömmar - på ett fascinerande sätt vävs här tekniker från västerländsk mål- och resultatfokusering ihop med uråldrig yogsik visdom"


Lugn  lördags kväll..festivalen var inte något o hänga i.....jag tar boken o kryper ner i soffan. Denna gång med siktet inställt på att läsa hela boken!!! Ja även när det blir för tungt...Nu eller aldrig...

Sov gott världen över// Kram Mia

2 kommentarer:

  1. Kan vara så med böcker ibland, man börjar för att sluta för att börja om igen. Nej den där Melodifestivalen är då inte mycket nuförtiden. Folk får ursäkta men den var faktiskt bättre förr.

    SvaraRadera
  2. Hej Marie, Ja jag ursäktar & håller med dig ...det var bättre förr med melodifestivalen...är för urtvättad numera.

    SvaraRadera