måndag 28 februari 2011

Vänskaps lunch...

Rotfrukt & potatis i ugn.
Ugnsbakad lax.
Jag har haft en sådan underbar dag...Att man får till sig det man behöver!!!  Det har jag verkligen fått erfarenhet av den sista tiden...det ena positiva efter det andra bara sker!!!! När  man finner vänskap i vuxen ålder på detta underbara sätt som jag har gjort.....Det kan vara bara tyst mellan oss...Det kan vara så att vi pratar lika mycket bägge två på samma gång.....Det kan vara så att vi lyssnar på varandra....Det kan vara så att  den ena pratar och den andra faktiskt är tyst.....Nu är det nog inte så att det "bara sker"...utan det har nog till stor det även med kemi och personlighet att göra...att just vi fann varandra...
Idag har jag blivit bjuden på en underbar lunch av bästaste Ulrika...Ugnsbakad Lax med Rotsaker i ugnen & en sallad med oliver tomater paprika gurka & salladsblad...så gott så gott så...

Det är så fantastiskt att få sätta sig vid dukat bord & bli bjuden på precis just sådan mat jag mår som bäst av. Det vill jag påstå år FEST...tänk att ha fest en måndag!!!! Det är livet det...Och timmarna rinner iväg då samtalen är i alla livets alla aviga och räta vinklar.....

"Enda sättet att få en vän är att vara en"


Kram & Tack ... Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar