fredag 18 februari 2011

Fredagsmys!

Jag riktigt längtar till kvällens middag...fredagsmys med kyckling & yoghurt sås med ingefära och wokade grönsaker...mums...mums... Men det är många timmar till kvällen....Hoppar strax i stövlarna och tar min packade väska och drar iväg från dammet...ska ha fredagsmys först på dagen med olika aktiviteter:

  • Träningspass väntar på vibrationsplattan
  • Klippning & fix hos frissan de växer ju som ogräs...
  • Morgon passet blev en blandning av promenad och Tvättstugan
  • Sist men inte minst ett arbetspass i butik väntar..
Sist jag var o tränade så slog mig tanken när jag vandrar vägen fram och åter att ...När jag bodde i den stora kroppen så hade jag en god vän som arbetade åt samma håll som jag går fast längre bort..Hon berättade att hon alltid gick till jobbet??? inte konstigt alls, hon var ju inte stor..Och jag tänkte hur orkar hon först gå den "långa" vägen sen jobba?? Och nu skuttar jag fram och åter flera gånger i veckan & tränar dessutom...Det känns rätt häftigt när man ser hur "trötta" tankarna var förr i tiden... Allt går att ändra bara man vill....

"Om det är förbjudet att skratta i himlen så vill jag inte dit"

Tjing/Mia

1 kommentar:

  1. "Om det är förbjudet att skratta i himlen så vill jag inte dit"

    Vilka bra ord !!!:)
    Hoppas din dag varit bra, min har varit kanon sista timmarna med goa vänner.
    Vad händer hos dig idag lördag???

    Kram Bibbi

    SvaraRadera