tisdag 8 februari 2011

Doggy bag med hem!


Hej hopp! Det är så himla trevligt att gå på Bamboo Garden, Åsögatan på Söder....och äta...Stora portioner, jag för dem som kan äta så mycket...Massor av maträtter att välja på...för mig passar kyckling Sezuchian kanon bra. Starkt och med mycket grönsaker jag gillar ju när det brinner till i munnen när man äter....Idag intogs middagen här hos "pappa" ja det är självaste "bossen" och pappa hans smeknamn...Det är lite av mitt vardagsrum att slinka in här o äta...idag var jag med ett härligt gäng här och åt. Alla var otroligt nöjda med allt. Priset, storleken på portionerna och sist men inte  minst priset..Helt klart plånboksvänligt.. Ja det är inte bara jag som får problem med att äta upp..idag var det faktiskt en av mina goa vänner som fixade en DOGGY BAG åt mig...Det är fint med vänner som bryr sig om på alla vis. Det känns ju extra fint nu när jag bor primitivt utan vatten o avlopp...Tack för omtanken!!

"Enda sättet att få en vän är att vara en"

Lev väl// Mia

1 kommentar:

  1. Tack Mia och gänget för en trevlig och god kväll!
    Kram,
    Leif

    SvaraRadera