tisdag 1 februari 2011

Hur som helst!

Nu har dagen D kommit...Idag blir jag helt utan el snart kommer det 6 st el killar och ska jobba här hos mig.... Elen i hela lägenheten skall dras om till jordad el ....Men jag ska aldrig klaga på att jag inte har några el uttag!!! Just nu har jag så många uttag...det beror ju på att hela huset skall packas och fy vad saker det finns i gömmorna.. Men hur som helst det blir ju BRA när det är klart...JA tålamod tålamod detta ska ju pågå i ca 8 veckor....Elen idag..(Hela renoveringen)
Om det nu blir tyst härifrån mig ...längre än det brukar JA då har jag trasslat till det med något eller inte fått rätt tråd på rätt ställe....Men jag jobbar på att SNART  vara här igen....

"Fyll din dag med glädje - den kommer inte tillbaks"


Var rädd om dig...Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar