torsdag 3 februari 2011

På igen..

Nu har jag EL igen i ALLA uttag!!! Kan ju tyckas naturligt men det saknades på flera ställen. Ganska svart var det... en mycket trevlig kille har nu varit här igen och "lagat" det som inte blev bra igår...
För övrigt så är det bara att inse fakta....hyresvärden har  av någon anledning inte varit helt öppna och tydliga i sina instruktioner över hur allt detta kommer gå till med renoveringen. Men vi är några grannar som försöker ta reda på fakta...men inte lätt just nu....Men vad gör det om 100 år..........Fick tillkalla städhjälp och bärhjälp igår kväll....idag har en av mina goa vänner varit här och kollat läget....över en kopp kaffe...Det som var bokat för kvällen igår och denna dag, var liksom helt omöjligt att kunna genomföra.....Där tog även mina krafter slut....ja jag erkänner att även dom kan ta slut....Men nu har jag varit ute och gått en lång skön runda i solen det är riktigt skönt ute...luktar lite vår faktiskt.... Det bokade träningspasset jag hade på vibrationsplattan avbokade jag - för fylla kartonger känns ju som den träningen räcker och blir över...

"Nog bra är aldrig nog bra"


Ha en fröjdefull kväll//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar