torsdag 17 februari 2011

Linslusen...

Linslus...ja visst!!!! Det är ju inget som jag är van att göra...Bli fotograferad med stora objekt & väldigt nära..Men jag tror det gick rätt så bra....En super trevlig fotograf fick jag träffa och vi fann varandra direkt så det kändes kanon bra....Hon fick mig att göra både det ena och det andra...Och jag överlevde ju för detta hände ju igår .........sedan blev

det middag på restaurang FAROS  ett av mina favorit ställen super god Grekisk mat.. http://www.faros.nu/ . Där hade jag bokat träff med min son...vi träffas ju inte som vi brukar nu när vi bor på olika ställen under stambytet..så då får det bli mys på restaurang i stället med honom...På min tallrik ligger svärdfisk o scampi på spett med grönsaker...Så jättegott...

En "hand full tallrik"

På sonens tallrik som alltid när vi går dit hans favorit rätt Souvlaki med ugnsstekt potatis....Njutbart gott tycker han!!!! Helt klart en restaurang att testa för dig som inte varit där ännu...Och det är också medgörliga med att enkelt kunna lägga till eller ta bort det som jag inte kan äta pga min
Gastirc Bypass..Mängden är ju för stor så jag ber att få mindre....så det inte behöver kasta bort fin mat...

Här är fullt pådrag med hantverkare....Morgonen var seg som tuggummi...men jag bröt mig ur den och kavade iväg ut på min runda...det var grått ute idag..eller en synvilla kanske???? 

Njut av dagen den kommer inte tillbaks// Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar