lördag 5 februari 2011

Morgonträning - Tvättstugan!

 Lördag morgon. Ja det är med viss charm man helt medvetet har bokat tvättstugan till 7 på morgonen...då är det inte kö till allt....torktumlare. skåp,,, mangel mm. Högen var rejäl. Så min morgon runda idag blev många rundor fram och åter till "stugan" tog trappan varje gång  åt bägge hållen. Första och sista gången blir det hissen....ÅÅÅÅÅ det är så skönt när sista lasset rullas upp igen.....

Nu väntar förmiddagens mellan mål.....Gjort en fruktsallad på Granat äpple, rött äpple, apelsin, kiwi, toppar med lite keso.....Gott!!

Lagomt uppvärmd lägger jag mig som "kronblom" på kökssoffan och låter tankarna bara vara....SKÖNT...Om inte allför lång stund beger jag mig mot JOY jobb, idag är jag butikssäljare...Det är alltid lika roligt med "mötet med människan"... Kunna vara "den" som får kunder att prova något NYTT utanför sin trygghetsgräns. 

"En kund glömmer oftast vad hon har köpt, men aldrig hur hon blivit behandlad"

Lev i nuet//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar