onsdag 23 februari 2011

Tack för sponsringen!



Idag vill jag skicka ett STORT tack till GunillaICA Supermarket Enskededalen... Som med sitt stora hjärta har gjort danna dag till en av mina mest minnesrika på länge... Då jag blev sponsrad inför dagens reportage med utrustning till mitt kök..med massor av grönt & frukt med mera förgylldes mitt kök.... Från slipdamm till en färgsprakande oas av färger...För mitt i stambyte får jag reda på att det finns ett stort intresse från ett företag att komma och göra ett reportage hemma hos mig...Denna gång sa jag inte NEJ utan..JA så enormt inspirerande och reflekterande det har varit.. väntar nu med spänning till det är klart.... 


http://www.ica.se/supermarket/enskededalen


Killarna som jobbar med stambytet har varit portade idag... Det får bli någon snäll muta till dem i morgon för deras ödmjukhet att låta mig vara ostörd....det blev ju rätt spännande ett tag när elen bilades av i huset.....det blev så tyst så tyst och utan både vatten och el...Ja resten kan man ju lista ut själv....de mesta går på el....


"Som du mår på insidan - speglar sig på utsidan"


Kam Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar