tisdag 15 februari 2011

En sån dag...

Oj vad tiden rinner snabbt.....idag var det dax igen för B12 spruta....3 veckor sen jag skrev om B12..Känns ju som igår...Men så är det och så får det förbli.. Har nu börjat landa igen i mitt så kallade hem..det är rörigt, men grabbarna gör sitt bästa.... Att åka bort gav mig mersmak. Jag är ju en hemma råtta men för stunden måste man vara ganska kreativ för att behålla den energi påfyllnad som helgens resa till Sälen gav mig. Tänk om man skulle vara så kaxig och bara släppa allt och bege sig till varmare breddgrader?????Det triggar  när jag tänker så...Ska börja kolla in vilka resor som finns....

Idag gav jag mig ut igen tidig morgon, så vackert solen på väg upp och  som ängla snö har det kommit i natt..blåser man så försvinner den..Tog min morgon runda och avslutade den på vårdcentralen hos min DSK för B12 sprutan....

Väl hemma igen sätter jag mig just här vid datorn börjar skriva detta inlägg....det är livat i huset när de bilar i golvet hos grannen.....vips mitt i allt ihop så rasar min glas hyllor där jag har lite smått & gott!!!! Killarna har varit här och fottat det har ja med gjort....För försäkringfrågor!!!!! Så just nu väntar jag "denna någon" som skall komma o ta bort röran...Det är glas splitter överallt..jag lovar.....

"Det är tur jag har lätt till skratt"


Lev väl//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar