måndag 7 februari 2011

Måndag hela veckan!

Det är med med viss Ambivalens jag lägger ut något här idag...Jag brukar ju inte var så negativ. Men ibland kanske det är positivt både för sig själv och ja just för dig som läser mina inlägg. Att ibland kan det bli för mycket även för mig....o då blir det så här.....tok inte bra känsla...
Måndag hela veckan...nej det hoppas jag att det inte blir.. 
Och det som stör mig så är att min hyresvärd har på något "utstuderat" sätt missat 3 viktiga saker!
Information & Kommunikation & Integritet....

Men det är faktiskt så, att dagen har varit givande på så många sätt...Ett lunch möte som gav kontakter på olika sätt....får återkomma med den delen...
Tränat Tränat Tränat. Jag bara älskar det. Jag går dit och flyger därifrån..De é ju för gott....
Det gäller ju att ha rätt glasögon på sig!!
Jag har putsat min rejält idag...

"Ingenting är omöjligt, bara olika svårt"
.......Kram Mia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar