lördag 19 februari 2011

Blond igen...

Färgad & Slingad!!
Rosita världens bästa "frissa" kollar resultatet..
Rezze & Compani en underbar salong med kreativitet i färg & form!
Sist blev det klippnig denna gång färgning...det växer som ogräs mitt hår....skönt ibland.. Men jag är inte riktigt vän med den färgen som kommer på utväxten (grå) tro jag det heter...som kan bero på näringsbrist av B12 har jag fått lära mig under årens lopp...För det känns ju rätt tidigt att tappa sin egna färg...men jag gör ju vad jag kan med vitaminer & mineraler i massor...Så det är bara att acceptera det som händer på "toppen" av kroppen i färgväg..Men som tur är går det ju o trolla bort.... Och Rosita som har äran att ta hand om mitt hår är en kreativ kvinna och hon älskar att färga o klippa mitt ruffs...Hon finns på REZZE & Compani på Östermalm...

"Människor som letar efter livet glömmer att leva"


Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar