söndag 2 januari 2011

Bilder före & efter Bukplastik operationen..


Nu har jag bilder på före och efter min bukplastik. Som jag gjorde för dryga 5 år sedan. Den 1 dec 2010 skrev jag ett Blogg inlägg om hur det var för mig att göra denna operation.Så jag hänvisar till det inlägget. Annars blir det liksom kaka på kaka.... Nu har jag äntligen fått kort på det hela så jag kan dela med mig till ER! Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!!! De 2 översta korten är ju  före Bukplastiksoperationen de togs bort ca 2 kg hud. De nedersta kortet är tagit 13 dagar efter operationen.  Det är med värme i hjärtat jag ser att allt går att förändra. Idag syns det nästan inte ett spår av snitten o bäst av allt är att magen är platt..Det är något jag haft som en dröm i alla år som överviktig. Men självklart är det ju inte hur man ser ut som är det viktigaste. Men livet blir så mycket enklare när man slipper denna påse eller DEG klump som min son kallade det för när han var liten...


"Livet är en gåta - till för att lösas" 


Kram Mia





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar