måndag 10 januari 2011

Bra start på allt..

Det var riktigt skönt att vakna upp denna härliga gråa muliga blåsiga måndag.. Men var gör väl vädret, när kalendern är fylld med riktigt intressanta möten och möjligheter.. Jag har varit på lunch mingel på BNI  som är ett affärsnätverk. Där man ger och tar av varandras kontakter och referenser..Jag har varit en del på BNI tidigare i en roll som konsult. Då sålde jag ju andras produkter. Då gick det som en dans med affärerna. SÅ nu blir det upp till bevis när jag skall sälja mig själv. Som kostrådgivare & inspiratör. Tänk att jag ska se mig själv som en produkt!!! Med en massa koncept som växer fram...Det är så spännande så... Och så som jag har letat en fotograf...vips så "hittade" jag en.. Man får det man söker...
Möjligheter växer inte på träd har jag lärt mig, de gäller o fånga dem när de kommer. Jag fick en fråga om att vara med i ett reportage...Svaret blev JA.. Reportaget kommer att handla om min viktresa..Intervjun är klar men till texten skall det kopplas bild/er... Och mitt i alltihop ringer det o bokas tid o plats för fotografering...Kände genast...i magen oj oj så det pirrar.. Men det ska bli så himla roligt...Undra om det är anledning nog att gå köpa lite nya kläder?????

" Som man sår får man skörda"


Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar