torsdag 27 januari 2011

Går & Går..

Ja det är mycket som går och går!!!! Klockan den går riktigt fort för stunden....Jag går & går, till och från upp och ner hit och dit... Det gäller att hålla kroppen igång...Och motivationen kanske inte är på topp när det är -13 grader ute...kl 05,20..Vaknade innan klockan ringde idag...Kroppen  låg kvar kändes det som men jag pallrade mig upp och tog min runda....Det är alltid lika skönt att komma hem igen, men kanske inta alltid lika skönt att gå ut..Men vet man varför man är ute och trampar och vad det ger så trampar ja gärna på...
I ur och skur!!!!! 
Hantverkarna kom kl 7 i morse, borrade in nya lås inför kommande el,ventilation & stambyte...El killen sa sitt om vad jag behöver ordna innan de kommer...just nu försöker jag se allt som en överlevnadsutmaning.... Det braiga i allt är ju att jag får daglig motion. Frågan är om man kan få för mycket av det goda????
Dagen har varit mycket givande...Huvudet kändes sprick färdigt på em...Som tur var hade jag en tränings tid på Vibrations plattan inbokad, ja just inbokad så jag tog mig dit...Gav mig själv tid att köra ett pass...Väl hemma blev det middag. Kassler med massa grönsaker "toppad" med olivolja med chili smak..Kaffe i soffan...För nu har både kropp och knopp fått sig en fin dag.....

"Att skaffa sig vanor är lätt - skaffa dig bra vanor så blir det lättare"


Tjing Mia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar