onsdag 19 januari 2011

Bilder säger mer än ord!

Fotsättning på som ett bildspel..
Så skrev jag att Cypern har varit ett av mina favoritresemål...varit där både med och utan familj..Två gånger har jag varit ner ensam 1998 & 2009 med liten packning och ett stort behöva av att tanka energi... Det är något jag varmt kan rekommendera att släppa allt och bara åka....Åka tom och urvriden komma hem fulltankad med energi... 
Bilder säger ju mer än ord. Viktresan har varit lång..
Cypern maj 1994! 113 kg
Sommaren 1995! 30 kg lättare....

Cypern Juni 2007! 40 kg lättare...
Ja visst har det tagit tid att komma vidare i livet.Släppa saker som har varit eller gjort min väg krokig..
Men när man lämnar det gamla invanda så öppnas det upp för nytt spännande...
Bara man vågar...
Så tänk vad ett litet barn ramlar av cykeln många gånger...reser sig upp borstar av knäna och försöker vidare & till slut fungerar det...

"Ta vara på ditt liv det går inte i repris"

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar