fredag 14 januari 2011

Intressant vecka...


Det rullar på med alla möjliga aktiviteter vill jag lova.Var till frissan och.. så kul hade vi! 
Rosita är helt underbart kreativ..Hon lyckas få ordning på mitt  virr varr av lockar o korkskruvar..

Folieslingor  på gång, gillar inte utväxt..

Ser ut som en "storm i ett vattenglas"...

Resultatet blev toppen som vanligt...Jag letade länge innan jag hittade "min" frissa..

Under mina yngre år, hade jag spikrakt hår. Efter barnen började de hända saker ..det blev vågigt sen har det bara exploderat ut i något virr varra av lockar....ja även färgen har ju börjat se annorlunda ut.. Därför denna "storm i ett vattenglas". Men jag har också mina funderingar kring det här med hårkvalité. Om det kan ha något med min Gastric Bypass att göra. Efter operationen så tappade jag ganska mycket hår som ett led i att näringsintaget var kraftigt reducerat, jag märkte också av sköra naglar...
Men som sagt när kroppen får det den behöver  då händer det grejer...

"Det kommer mera snaaaaaaaaaaaaaaart"

Kram Mia
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar