söndag 23 januari 2011

Dansa,Dansa,Dansa..

Det var lördagskvällen/nattens aktivitet...LOVE BOAT med musik från glada 70 & 80- talet..Full rulle...med lätt savsår men vad gör väl det...När kalorierna dansas bort och kropps temperaturen stiger av dunka dunka.....JIPPI......JIPPI ...JIPPI...
Kvällen tillbringade vi på VAPIANO där jag åt en pasta med scampi, tomatsås, tomater,chili o lite vittvin.. Ett trevligt koncept tycker jag det var. Att stå o beskåda kocken när hon lagar till ens middag..trevligt!!!
Söndagen kommer tillbringas med barnbarnet....vi ska montera IKEA möbler..Undra vem som ska läsa instruktionen han eller jag???? För vem har sagt att det måste bli klart idag??? Kan ju vara en önskan men jag vet ju att mitt tålamod med skruvar och muttrar inte är i balans...Tålamod Tålamod...De finns att jobba på..

"Sol ute sol inne"


Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar