måndag 17 januari 2011

Drömde i natt!

att jag var på "min" Ö. Cypern...de är ju för härligt där..Varit där 15 gånger... Vaknade med en bild i mitt huvud av havet som brusar och smaken av salt vatten i munnen.. Har nog sovit djupt..inatt.. Jag var inte på humör igår kväll när jag gick och till sängs..Stel i nacken och ganska trött...Så det var en skön känsla att ha denna syn på näthinnan i dag.. Sist jag var ner till Cypern hade jag denna utsikt från solstolen i 1 vecka...längre bort en trappa ner till havet så man slipper sand mellan tårna.. Jag tänkte lägga ut lite kort på mig innan min Gastric Bypass på Cypern och efter ...snart..teknikens under..trodde aldrig jag skulle lära mig denna teknik men allt går...Och de som inte går brukar också gå tillslut...


Bamse gjorde  oss sällskap.
Nog om denna dröm.... Frukosten är klar..Det blev kaffe, knäcka med groddar och rökt kalkon..1 apelsin.. Dagen består av lite olika möten, ett träningspass mellan allt är inbokat..Bra för snart ska det mätas igen... Funderar på o försöka hitta broddar i  stan på någon butik innan man ligger  pladask...

" Ny dag nya möjligheter"


Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar