söndag 9 januari 2011

Så skönt..

Nu är det gjort igen. Jag vet inte vilken gång i ordningen jag har rensat min garderob..... denna gång blev det mycket bortplockat.. Nu har jag landat mellan 38-40 i storlek. (Var 52 från start) Himelskt nöjd med det. Det är en lycka som knappt går att beskriva i ord............. Om jag nu hade börjat träna tidigare, på vibrations plattan så har jag ju naturligt vis kommit hit tidigare...har tänkt länge. Men jag har ju gått gått gått o gått inte alls illa men ohoj vilken fart det blev på kroppen när jag kopplade på annan träning. Från tanke till handling! Där kan jag snurra till det rejält mellan varven..
När jag nu äntligen har förlöst min klädkammare med allt detta. (ca 50 galgar) så kom jag på en kanon idé. Vi lever ju i överflöd och ska vara rädd om vår miljö, ja så ser jag på det. Och mycket är ju nästan helt oanvänt. Prislappar kvar på vissa saker. Andra saker finns fortfarande kvar att handla i butik. Men min tanke var att jag öppnar BUTIK i mitt hem. Har tänkt bjuda in ett antal av mina goa vänner som är intresserad av mina kläder & min stil. Och de som då har stl 40-44 ca.  Och den är ganska blandad vill jag lova. Men de som känner mig vet ju var de väntar för något..Vinna - Vinna koncept tycker jag.. Inbjudan kommer jag o skicka till de jag tror är & vet är intresserad. För mitt hem ska ju snart packas inför stambyte bla, så det blir snart...En trevlig kväll med tjej skratt & klädprovning . På bordet ställer jag något gott o stoppa i munnen...Men dock inte som påverkar linningen på kläderna..


"Ingen kan göra allt, men alla kan göra något"


Kram Mia

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar ide du har :)
    Lycka till! :)

    SvaraRadera
  2. Hej Bibbi! Tack för det. Är det något jag har så är det massor med idéer. Testar o kollar slår det väl ut så kommer mera bus idéer. Ta väl hand om dig/kram Mia

    SvaraRadera