fredag 21 januari 2011

Våga öppna upp..

När jag sitter vid mitt skrivbord så ser jag mina gamla byxor hänger på väggen!! Som en symbol! 

  • Framför allt för mig som har haft dem på mig och de var även trånga (stl 52)
  • Mellan byx benen i en steril påse ligger bandet och dosan från min Gastric Banding
  • Symbol för andra, som kan hitta motovation kan jag kan DU
  • Jag kan idag stå i ett av byxbenen
Det är ju många saker som jag har ändrat...

Men framför allt att våga "öppna upp".
 I sommars när jag fyllde 45 år sa jag. Nu vänder jag blad på RIKTIGT!!!
Nu är jag helt redo för! Sluta överleva börja leva. Hur då kan man ju tänka. Men jag har varit en fena på att hitta vägar framåt och de är ju bra...Men nu ska vägen var helt rätt för både kropp och Knopp!!!


Snart dax för mig att åka o sälja kläder...Det är en viss charm med att byta fokus på detta sätt....

"Må väl njut av livet"


Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar