måndag 24 januari 2011

Kom o fynda!

Inbjudan till dig tjej/kvinna/dam/tant.....som har stl 40-44..
Den  26 januari! kl 17.30-20.
Nu är det dax för utförsäljning av stora delar av min GARDEROB! Tidigare har jag lämnat i på seconhand. Denna gång är det så mycket så jag öppnar upp en BUTIK i mitt hem. Anledningen  att det blir här och nu är!!!! Dels har jag krymp ihop ytterliggare så det är dax igen att skaffa kläder som sitter på kroppen..Det är ett resultat efter min Gastric Bypass. Sen är det dax för stambyte....I helgen kommer jag att packa ihop mitt hem...Jag vill bara packa ner det jag behöver ha kvar.....
Vad är det för kläder?
Kappor
Jacokor 
Kavajer
Byxor
Kjolar
Tunikor
Klänningar
Blusar
Tröjor
Väst
Kläderna är från obetydligt använd till något använd..På vissa plagg hänger lappen kvar.
Vinna - vinna koncept!!
Är du intresserad så Kontakta mig på mia@levdittliv.se eller 070-716 53 29 Senast 25 jan. JA i morgon..för adress. Först till kvarn begränsat "insläpp"
Kontant betalning gäller..

Jag ser fram emot att få höra från just dig..
//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar