måndag 24 januari 2011

Ta beslut!

Nyköpings Central station 24 jan 2011
Lunch på Scandic i Nyköping

En nöjd Mia på väg hem till Stockholm igen...
Det är inte alltid lätt att göra det...Att det ska vara så svårt??? När de är tagna känns det ju så himla enkelt...å hur kan det vara svårt egentligen??? Ja frågorna är många??? Men nu har jag tagit ett STORT beslut. Att som egen företagare, kvinna och alla måsten som i varje fall jag har, diskussioner med mig varje dag om rätt o fel. Vad ska jag lägga pengarna på??? Hur mycket kunskap ska jag stoppa in i mitt huvud? Hur skulle det kännas om jag lämnade ifrån mig något i mitt liv?? Nu är det gjort!!!! ??Från och med nu så har jag ett företag som sköter alla mina papper, jag behöver bara hålla ordning så de kommer fram i tid...Att vara "DUKTIG FLICKA" Kostar ju massor... Nu é de klart. Så nu kan jag lägga ännu mer energi på det jag är bra på........

"Gick just förbi en spegel - Lycka till sa chefen"

Ha ré bra!...Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar