torsdag 20 januari 2011

Så låg ja där..

Med benen i luften och kassarna åt fel håll.....Har haft en dag med inspirations möte där känner jag att det finns mycket som kommer kunna blomma ut till något riktigt bra. Så det blir ny träff till veckan. De é ju fint..Tog mig sedan vidare till Karolinska för att spela in det sista "klient" samtalet med skådespelare som har klientrollen......En riktigt lärorik utmaning med snabb feedbak...Det var efter den utmaningen som nästa kom med baduns...Tog bussen mot min träning för det var så galet halt...o jag hade klack stövlar...kanske dumt, men när jag klev av bussen så låg jag platt fall i varje fall....Efter kommer en äldre herre hur går det "flicka lilla" det är bra med broddar... tack för din vänlighet säger jag, känner inte efter så mycket förrens jag är framme på träningen...
Har då inte brutit något men en rejäl stukning av höger handled & vänster knä.....Men envis som en röd gris så kör jag mitt träningspass i varje fall... De var ju därför jag gick dit, inte vända och gå hem igen... Det lär ju bli snygga blåmärken, men va gör det!!! För det hade kunnat sluta riktigt illa..Så jag är glad trots allt..

"Gör man inge fel gör man förmodligen för lite"


Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar