torsdag 6 januari 2011

Tiden rinner som snön faller..fort!!

Ja jag tycker faktiskt att min klocka går riktigt fort. Känns inte som jag hinner allt jag vill. Men tid är ju det enda vi har, och lika mycket har vi ju alla av den också. De sista veckorna eller sen i julhelgen har det snurrat på rejält här. Med julfirande & nyårsfirande med nattgäster, ett barnbarn som har varit med mormor rejält dessa veckor. Och alla de mysiga aktiviteter vi har gjort tillsammans.Det ger ju mig såklart massa goda saker. Men jag märker ju att jag inte är "27" år längre..... Min ork är inte i takt med barnbarnets energi nivå...Men jag "skyller" på att jag fick lunginflammation före jul så det är sviter av den som gör att jag inte har ork ännu.. Mitt eget företagande som tyvärr har fått stå tillbaks dessa veckor. Jag är inte ledsen över det. Utan bara konstaterar att jag inte kan hinna allt jag skulle vilja. Mina krav mot mig själv är ju inte alltid lätta att tas med. Men jag har så många ideér att ta tag i nu så det känns som en utmaning att få ordning på allt. Jag känner ett innre lugn över att detta år kommer bli det bästa i mitt liv................på många olika vis......som att tro på sig själv känns ju rätt okey.

De sista dagarna har jag ju roat mig en hel del liksom haft mini semester någon timme här o där. Vad har jag hittat på DÅ??

Lunchen var en Räksmörgås på rågbröd med majonäs och massa räkor med citron. Jag åt inte majonäsen men nästan allt bröd och det tog inte lång stund förrän jag kände tendenser till Dumpning. Skulle inte ha ätit brödet i den mängden men ögat åt mer än magen i dag. Och till drack jag vatten med citron skiva. Under den 3 timmar långa konserten hade jag med mig vatten och ett äpple...

"Lev dina drömmar"


Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar