tisdag 11 januari 2011

Halt var det!

Oj Oj...idag blev det ingen större runda på morgonen..tur det var mörk fortfarande. Det gick liksom inte att gå..stegen blev som myrsteg och fötterna gick åt alla håll....Bambi på hal is. Köpa broddar kan ju vara en idé.. För jag vill ju inte lägga mig platt fall ute och ev bryta någon del av kroppen...Men jag har ju bokat träningstid så jag ska snart vara på plats på Vibrationsplattanhttp://biokarma.se/ så träna får jag ju göra ändå..Och jag ska ju ta mig dit också..det får nog bli platta stövlar idag...
Efter träningen blir det lite omvårdnad, fixa till håret hos min "toppen frissa"  Rosita, hennes sax är magisk..och lite färg här o där blir det med...SÅ SKÖNT O BEHÖVLIGT!!!!
Sent igår kväll kom det ett SMS från en av mina  goa vänner. Tillbaks på avdelningen, nyopererad, hon har gjort sin Gastric Bypass på Ersta. Så innan dagen är till ända så ska jag dit o kramas. 
Ett arbetspass på JOY i Farsta blir det idag med, så det är bäst jag packar mig iväg om det här ska gå ihop..de känns som full rulle vill jag lova....

"Säljarbete är inte ett jobb, det är en daglig utmaning"


Kram Mia

2 kommentarer:

  1. Bambi på hal is är rätt ord
    denna tisdag :s
    Ha en fortsatt bra dag iallafall :)

    SvaraRadera
  2. Tack för det. Ja idag tog allt längre tid. Jag går ju oftast eftersom jag inte har bil. Testat mina gränser o även andras idag,,Men nu är jag hemma och alla ben är hela..Ha det gott du med..

    SvaraRadera