lördag 19 mars 2011

En sak är säker..

Man har inte roligare än man ser till o ha....Men det senaste dygnet har gått fort...Eller hunnit mycket...Eller testat sina egna gränser.....Eller bara låta det hända.....Party dax i goa vänners lag....

Fredagen gick i oändlig hastighet...Hantverkare både här o där i huset...Toa stolar som monteras rör som dras...Grannar som vill se hur det blir och hur det är att bo i ett stambyte..Ja de va mycket på gång ett tag.. För mitt i allt satt jag o skulle göra ett jobb....Sen iväg o sälja kläder...Snön vräkte ner vill jag lova...o i butiken är det vår i allra högsta grad...Kontraster ja visst!!!!

När butiken väl var stängd...fram med lite piff & puff till sig själv...Mot dansen o glada skratt... Men först han jag o min goa vän med massa härligt snack om allt som verkligen hänt i våra liv...O de är mycket...så vi har all anledning att fortsätta där vi slutade inatt.....På sekunden vi snubblade in till Partyt...med dansa dansa dansa...Dansade oss hem till slut eftersom jag skulle upp o jobba...klockan ett var målet att gå hem....Vill lova att jag misslyckades rejält med den målsättningen... Men kom hem ifall så pass att jag har klarat av dagens pass i butik...Men nu har mina fötter och ben tagit taim out!!!!!..De vill inte mer idag...Låt oss vila nu skriker dom.....Ja jag lovar ni har gjort ett bra jobb där nere....

Rätt nöjd när stegvisaren har tickat sig över 16 000 steg idag...Gått tur o retur jobbet....gått på jobbet...Går inte längre än jag behöver mer idag......

Nu har kropp & knopp fått sitt denna vecka.......I morgon Söndag..Vilodag!! för snart är det Måndag igen!!!


Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar