tisdag 8 mars 2011

Internationella kvinnodagen!

Vilken dag det har varit..Mycket att fira för oss starka kvinnor... Och semla mitt i alltihop.. För mig har det handlat om hälsa och välmående nästan hela dagen.. Varit på vandrande fot mer eller mindre hela dagen,  ja det har  blivit mååånga steg idag. Känns riktigt fint. Men vad har hänt en sådan kvinnodag DÅ????

  • B12 sprutan igen? ja 3v till har gått, så nu är jag "tankad igen"
  • Morgonrunda på ca 40 min
  • Måste samtal
  • Träningspass på Vibrationsplattan
  • Trevlig lunch på PUB
  • Hantverkare som kaklar & byter fönster när jag passerade hemmet
  • Nya modemet installeras (telefon fungerar ej)
  • 25% av en semla utan grädde & lite kaffe...gillar inte semla idag heller!!!
  • Kundbesök
  • Middag jag blev bjuden Kebab, åt en med bröd, men bara innehållet. Köttet grönsakerna och lite av såserna. Brödet lämnar jag snällt kvar på tallriken.. Det går inte att äta en hel kebab för mig..jag tar bara det godaste...
Nu ska kropp & knopp få vila en stund. Ja du läste rätt...VILA!!!! Samla mina kraftfulla idéer för innan dagen är slut så har jag bollat vidare med mitt "bollplank"... Ingen lätt match att vara planka åt mig.... jag ler för det är världens bästa planka... 

"Jag bestämmer själv" visst låter det bra?? Men vilket ansvar!!

Kram Mia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar