tisdag 8 mars 2011

Woman in Red 2011!

Vilken färgstark kväll... Helt under bart att se så många kvinnor i RÖTT. Det finns verkligen mycket olika kläder i den färgen.. Temat under kvällen var Hjärtsvikt, komplikationer och hur man förebygger!! 


Prof. Mai-lis Hellenius från Livsstilsmottagningen på Karolinska var en av talarna för kvällen. Hon hade sååå mycket klokt att säga.. Som tex "Få in rörelsen i vardagen" & Hur viktig är maten?.. Mat & Rörelse känns ju som viktiga ingredienser i livet. Men det är nog lättare kanske att se det när man har varit i "ohälsa".. 


Det bjöds på  uppträdande av DIVINE & Vocalette. Vilka röster de har...så vackert så...Och kvällen avslutades med modevisning i RÖTT allt från vardags klänningar till riktigt vackra aftonklänningar...

Att vi behöver mer forskning det visste jag redan...men efter igår kväll förstår jag det med helt andra ögon...

Tack för en fantastisk kväll!! Hoppas vi ses snart igen..


Kram Mia

2 kommentarer:

  1. En underbar tisdag önskar jag dig :)
    Och jag hoppas solen även skiner på dig.
    Kramen

    SvaraRadera
  2. TACK så mycket! Här skiner solen från en klar blå himmel, kanon väder. Internationella kvinnodagen som det är. mycket att fira...Skickar jag en stor kram till dig! Önskar dig med en härlig dag!
    Soliga hälsningar Mia

    SvaraRadera