tisdag 29 mars 2011

Morgonen


tog snabbt fart..... Sovit som en nöffe gris i natt... helt ren och frächt i sovrummet...mmmmmmmys värre... Idag tog jag en Allévo Exotisk smak till frukost...den var god...smakade som en mix av exotiska smaker... Men även här tror jag att iskall är det bästa, jag gjorde lika som med hallon/banan tog bara kallt vatten i kranen...Nästa gång ska jag ta isbitar och lägga.....
Sen iväg på morgon rundan som idag tog vägen via VC då det igen har gått 3 veckor...Dax för B 12 sprutan ... Som sagt jag tar den efter min Gastric Bypass operation var 3 vecka... inbyggda rutiner. Samma sköterska i alla år...Så händigt  och snabbt avklarat...Jag är åter fylld med vitaminer....YES...

Har kört ett pass på vibrationsplattan nu på 40 min... skönt att känna kroppens alla delar jobba..Mellanmål blev ett äpple på gående fot på hemvägen...Det blir en lunch med köttförssås och lite pasta med wokad broccoli innan dagens arbetspass i butiken tar över....

"Livet är en gåta till för att lösas"


Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar