onsdag 30 mars 2011

Reportage & mina Jätte byxor!

I Tidningen GI & Hälsa idag om mig och min viktresa. Hur livet var innan och hur det har blivit efter operationen. och alla de saker jag har ändrat i mitt liv.. Artikeln finns inte på länk ännu så jag kan inte länka... Men så här ser tidningen ut på framsidan..

En ny upplevelse i sitt liv att läsa om sig själv... Jag får ett annat perspektiv på det jag gjort helt klart. När det väcker intresse till tidningar...Jag är så tacksam för att jag får vara med i detta. Kan jag bidra till att andra börjar ta ansvar över sitt liv på ett sunt sätt är jag oerhört nöjd...
Anne Haavisto som gjort reportaget och jag hade en trevlig pratstund i city. Ett stort TACK till Anne för det fina du gjort...

Ta vara på livet!


Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar