fredag 25 mars 2011

Sveriges största "Viktresa"

Pågår just nu på Familjelivs hemsida http://www.familjeliv.se/ i samarbete med Allévos produkter! Jag fick frågan för ett tag sedan om jag var intresserad att vara inspiratörs Bloggare på den resan?? Svaret jag gav blev JA denna gång. Känndes jätte bra att få den frågan och att jag kan inspirera andra att komma igång med sina liv och viktminskning .... Nu idag har jag varit och hämtat ett paket med varor från Allévo med nya smaker för mig  Hallon/Banan & Exotisk.. Jag kan byta ut min frukost mot en dryck för att få i mig bra med energi på morgonen...För mig har det varit lite svårt med frukost efter Gastric Bypass operationen. Men detta är en kanon lösning för mig. För då slipper jag dippa i blodsockret på em om jag startar med en dryck och fyller på sedan med mellanmål, lunch, mellanmål på em och en bra middag.. Återkommer med vad jag gillade smakerna....Kanske det blir en till frulle i morgon vem vet???


Njut av dagen den går inte i repris/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar