onsdag 30 mars 2011

Tävling med Proderm - Rösta på MIG!!!!



Jag är med i en tävling med Proderm  http://www.celsussweden.se/ där jag kan vinna en resa för 4 personer till Engelberg de Schweizhiska alperna!!  Allt ingår i priser...Hurra Hurra!!! 
Det vore jätte kul om du la din röst på mig. Och själv är med och tävlar med ett eget bidrag.. Dessutom!!! 
Så ses vi där....
Tävlingen går ut på att ladda upp sin bästa solbild....Som ni ser gillar jag Bamse...
För att röst på MIG klicka på Länk se nedan. 

Jag ser fram emot massor av röster från ER härliga besökare på min BLOGG!!! För resan är ju för 4 jag är ju bara 1...Så vilka vill med?????

Kör hårt//Mia

1 kommentar:

  1. alex jones on super male vitality meme and super male vitality pills super male vitality options how.comlong does super male vitality take to ship super male vitality test male vitality drugs free sample alex jones male vitality formuls super male vitality nature news how to use super male vitality how long will it take to see results for super male vitality super male vitality sam hyde vitality pill male enhancement herb pharm male vitality blin Help create body formed and torn in only half a monthCure erectile brokenness to appreciate a more joyful sexual coexistenceIncludes regular and safe fixingsHelps dispense with undesirable muscle versus fatWhy to Use Vitality RX?Today a dependable condition has been sketched out that re-builds up man’s virility unequivocal. You require two compartments consistently
    http://www.cureidea.com/vitality-male-enhancement/

    SvaraRadera